Serwis wózków Linde w przedsiębiorstwie klienta

Serwis wózków Linde w przedsiębiorstwie klienta

Konserwacja urządzeń transportu bliskiego powinna być przeprowadzana przez fachowców, którzy znają się na swojej pracy i doskonale rozumieją, jak ważny jest czas realizacji takich zadań. Dlatego właściciele tych maszyn szukają warsztatów wykonujących swoje usługi na miejscu u klienta, bez narażania go na koszty transportu urządzeń. Chcesz dowiedzieć się, czy jest to możliwe? Przeczytaj poniższy tekst!

Jak często należy przeprowadzać serwis wózków Linde?

Sprzęt transportu wewnętrznego, pracujący w różnych firmach i wykonujący codziennie mnóstwo zadań, wymaga sporo uwagi jeśli ma działać sprawnie i być bezpieczny. Dlatego też serwis wózków Linde czy innych marek powinien być częsty i zapobiegać awariom. Pozwoli to uniknąć kosztownych przestojów i zapewni bezpieczeństwo operatorom oraz osobom znajdującym się w pobliżu. Jest kilka rodzajów serwisu, w tym:

  • codzienny, wykonywany przez operatora przed rozpoczęciem i po zakończeniu pracy,
  • konserwatorski, odbywający się co 30 dni dla maszyn objętych pełnym dozorem technicznym i co 60 dni, jeżeli mają one dozór ograniczony,
  • okresowy, wykonywany przez specjalistów mających odpowiednią wiedzę i doświadczenie.

Serwis wózków w firmie klienta

Przedsiębiorcy poszukujący dobrych serwisantów oczekują od nich mobilnych usług. Mogą wówczas zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, gdyż maszyny nie muszą być nigdzie transportowane. Przygotowany do takich zadań punk serwisowy powinien dysponować odpowiednim pojazdem ze sprzętem diagnostycznym i naprawczym. Bardzo ważne jest również wyposażenie go w rozmaite części zamienne, co nie jest proste, gdyż wózki Linde, jak i innych marek, występują w wielu modelach, o napędach elektrycznym, spalinowym oraz LPG.

Jakie elementy obejmuje taki serwis?

Podczas przeglądu sprawdzane są wszystkie układy urządzeń widłowych, szczególnie jednak kładzie się nacisk na te, które pracują najciężej, a więc:

  • silnik,
  • skrzynię biegów,
  • mosty,
  • maszty,
  • układy hydrauliczne.

Serwisanci nie zapominają też o innych podzespołach odpowiadających za sprawność i bezpieczeństwo.

Czy każdy przegląd można wykonać w firmie klienta?

Może zdarzyć się sytuacja, że przy bardziej skomplikowanych awariach, np. wymagających dużo miejsca lub zaawansowanych narzędzi, konieczne będzie przewiezienie wózka do warsztatu, ale na to serwisanci są również przygotowani. Dysponują odpowiednim sprzętem do przetransportowania widłaka do swojej siedziby, gdzie spokojnie zajmą się maszyną. Poszukujesz serwisu dla swoich wózków Linde, Nissan, Toyota itp.? Odwiedź stronę i zamów fachowców.